miercuri, 18 mai 2011

Cum a inceput treaba … ?


Lumea, mai ales cea a ultimilor ani, s-a invatat sa incarce de sens foarte multe cuvinte care releva mai mult sau mai putin starea lor de fapt. Spre exemplu “am treaba”. Desigur ca exista foarte multe treburi pe lumea asta, mai ales de-a lungul vietii pe care le-am putea asocia cu afirmatia “am treaba”, insa foarte putine au de fapt importanta cuvenita. Blogging-ul a devenit in ultimii ani o activitate din ce in ce mai asociata cu afirmatia mai sus amintita, asa ca era de inteles ca si eu sa ma var in aceasta treaba. Se intampla acum mai bine de un an, dar datorita altor treburi mai importante, nu am acordat importanta cuvenita blogului. De astazi o fac . Se cuvine ca un om asociat anului in care traim, nu poate vietui fara mess, facebook si, desigur…blog. Asa ca de ce tocmai eu sa fac exceptie de la acest “virtual life, an’ all other ” ?

Pentru ca acum mai bine de 20 de ani, niste oameni au murit la ceea ce numim revolutie, in cinstea lor, in acest loc se va putea pune in practica ceea ce si-ar fi dorit si ei sa traiasca in anii ce au urmat, si anume libera exprimare. Vom putea discuta liberi, absolut orice, iar eu am sa incerc sa ating cat mai multe subiecte, pe placul fiecaruia. Sigur, asta nu inseamna ca vom abuza de injuraturi si alte asemenea mijloace

Acestea fiind spuse, eu sper sa va simtiti bine citind posturile mele si astept comentariile si parerile voastre oricand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu